Uprkos svim teškoćama koje donosi život u Srbiji, dese se i neki radosni momenti. Štaviše, desi se da ta radost pređe preko granica i zabavi celu planetu.
Sadržaj
  • MELODRAMA KAO AVANGARDA
    Stefan Arsenijević
  • 10 NAJBOGATIJIH RUSA
    Lekcije ćiriličnog globalizma
  • BRANDFORUM
    Original VS kopija - razlike i sličnosti
  • KAKO OSTATI BOGAT
    Rano je za tugu - za sreću kasno je
  • NOVA PRAVILA USPEHA
    Mirjana Prljević, savetnik za strateško pozicioniranje
  • TAJNE EVROVIZIJSKOG USPEHA
    made in Serbia
  • STING
    Poruka u boci - iz Beograda
  • BRAND POWER
    Car Madvedev
  • EKSKLUZIVNO: MAJKL PATRIK KING
    Čovek koji je stvorio Seks i Grad
  • BDW
    ...o šupljem dizajnu koji dobro izgleda

Avgust 2008

 
Gordana Ristić
glavni urednik

Naravno, mislim na ’’Evroviziju’’. Možda je u tome stvar? Uvek smo tražili neke uzvišene načine da pobedimo nepravdu. A sad se pokazalo da pobeđuje zabava! Zabavi ljude, i voleće te. Čak i CNN i BBC, i svi oni koji su nas zdušno napadali gotovo celu deceniju, otkrili su novo lice Srbije, zahvaljujući ’’Eurosongu’’. Lepo smo sve to odradili, sve je bilo na visini zadatka. Ako izuzmemo pesme zbog kojih se sve dešavalo, jedna stvar je dominirala – ljudi! Ljudi su u središtu svakog poduhvata. Pokazalo se da su ljudi najzanimljiviji ’’brend’’ Srbije. Čak ni ajvar (koji je zaštićen od strane jedne druge države), ni šljivovica, ni kajmak… ni politika, ni ratni zločini.

Ljudi Srbije su svojom radošću i lepim manirima pobedili loše momke i sliku koja nas je ’’brendirala’’ sve do danas. Tako smo doživeli rebranding, nasmejani, radosni, evropskih manira i načina života. Nešto ozbiljniju medijsku reanimaciju doživeli smo zahvaljujući našim teniserima, skorašnjom Aninom pobedom na Otvorenom prvenstvu Francuske, s njenim i našim peharom ’’Rolan Garosa“.

Prva teniserka sveta je, takođe, poznatija od šljivovice, paprike… Nije to samo zato što je prva. Nije samo zato što je naša – već što nosi energiju i emociju svih nas. Svi smo mi Ana. I jaki, i emotivni, i lepi, i otmeni. Svi smo pobednici. Kada je bilo ko od nas bolji, svi smo bolji. To treba da bude novo pravilo u brendiranju Srbije. Nasmejane Srbije. Pobedničke. A kad gosti odu? Ostaju ljudi koji nose pozitivnu energiju koju su pokazali. Spas je u zabavi. Za celu Evropu, svet, pa tako i za nas.

© 2008-2012 Freemental Communications. Sva prava zadržana. Naslovna O nama Partneri Uslovi korišćenja Kontakt